Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Замовляючи доставку товару кур'єрською службою «Нова пошта» - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, його комплектацію, а так само його зовнішній вигляд при огляді на відділенні «Нова пошта». У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (прензію). У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося за телефонами: +380 (66) 905-01-75 +380 (97) 505-79-31 У разі якщо товар оплачений і був забраний з відділення, повернення можливе протягом 14 днів з моменту покупки, але доставку оплачує покупець за свій рахунок. При цьому обов'язкова наявність заводської упаковки і відсутність пошкоджень самого товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.